A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. ügyfélszolgálati
irodáiban lehetőség van az úthasználati jogosultságok
visszavásárlására is, amihez be kell mutatni a gépjármű forgalmi
engedélyét, valamint le kell adni a vásárláskor kapott ellenőrző
szelvényt vagy be kell mutatni a nyugtázó értesítést. Ha az
érvényességi idő már elkezdődött, akkor a visszavásárlás csak
abban az esetben lehetséges, ha az adott járműre előbb
megvásárolják az érvényességi idő kezdete és a visszavásárlás
közötti időszakot lefedő rövidebb idejű jogosultságot. Megyei
matrica visszavásárlására az érvényesség megkezdése után már nincs
lehetőség így kérjük, figyelmesen adja meg az adatait a
vásárláskor. Ha tévesen adta meg valamelyik adatot, akkor a
Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. ügyfélszolgálatán keresztül
kezdeményezheti a korrekciót.
Telefonszám: +36 (36) 587-500
E-mail: [email protected]
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. ügyintézői magyar nyelven
0-24 órában, angol nyelven minden nap, német nyelven hétköznap
8-16 óráig fogadják a hívásokat.
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. ügyfélszolgálati
szolgáltatásainak igénybevételéhez és a pótdíjhoz kapcsolódó
ügyintézéshez a nem tulajdonosként vagy üzembentartóként eljáró
magánszemélyeknek meghatalmazással kell rendelkezniük. A jogi
személy nevében eljárók csak cégszerű meghatalmazás birtokában
indíthatják az ügyintézést, az aláírásra jogosult személyeknek
ehhez aláírási címpéldányra és cégkivonatra (másolatra) is
szükségük van. A meghatalmazással kezdeményezett szolgáltatások
vagy pótdíjhoz kapcsolódó ügyintézés esetén a meghatalmazott
adatainak egyeztetése céljából személyazonosító okmányok
bemutatására is szükség van. A szolgáltatások általános forgalmi
adót tartalmazó díja egységesen 1470 Ft. Ha az ügyintézés
ugyanazon jármű vonatkozásában történik és több, a járműre
ugyanazon vásárlási esemény során beszerzett jogosultságot érint,
a szolgáltatási díjat kérelmenként csak egyszer kell megfizetni.